Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2016 09:06 - Към Ангела-пазител
Автор: elianna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 323 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 26.03.2016 09:08


image
Молитва 1

Свети Ангеле, който покровителстваш нещастната ми душа и окаяния ми живот, не изоставяй мене грешния, нито отстъпвай от мене, заради невъздържанието ми. Не давай място на лукавия демон да ме завладее чрез насилване на това смъртно тяло. Укрепи бедстващата ми и слаба ръка и ме насочи към спасение. О, свети Ангеле Божи, пазителю и покровителю на окаяната ми душа и тяло, прости ми всичко, с каквото те оскърбих през всички дни на моя живот; и ако нещо съгреших през изтеклата нощ, закриляй ме през днешния ден и ме запази от всяко вражеско изкушение, та с никакъв грях да не огорча Бога; и моли се за мене на Господа да ме утвърди в любовта към Него и да ме направи достоен раб на Своята благост! Амин! image Молитва 2
Свети Ангеле Христов! Коленича пред тебе и те моля, свети пазителю мой, който си ми даден още от светото Кръщение, за да пазиш душата и грешното ми тяло, но аз с моята леност и лошия си навик огорчих твоята пречиста светлост и те прогоних от мене чрез различни срамни дела. Покажи се към мене милосърден и не се отлъчвай от мен. Помогни ми с твоите молитви да премина останалото време от моя живот непорочно и да сторя плодове, достойни за покаяние. Зная, че никой не ми е такъв застъпник и защитник, какъвто си ти, свети Ангеле! Защото, като предстоиш пред Господа, ти се молиш за мен. Не преставай да умилостивяваш премилосърдния мой Господ и Бог да прости съгрешенията ми, които извърших през живота си с думи, дела и с всички мои чувства, и да ме спаси! Амин!



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: elianna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1172169
Постинги: 1302
Коментари: 1089
Гласове: 610
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031