Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2016 08:35 - ЧЕСТИТА НЕДЕЛЯ КРЪСТОПОКЛОННА!
Автор: elianna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 425 Коментари: 0 Гласове:
1



БОГ Е С НАС!

( С нами Бог)
-----------------------------
"Огради ме, Господи, със силата на честния
и животворящ Твой Кръст и ме запази
от всяко зло.
Амин.
.....................................
С нас е Бог, разберете, народи, 
и се по-корявайте: защото с нас е Бог !
..........................
Чуйте до краищата На земята: защото с нас е Бог!
Могъщи, покорявайте се: 
защото с нас е Бог!
И ако закрепнете, пак ще бъдете победени: 
защото с нас е Бог!
И какъвто заговор скроите, Бог ще го разори:
защото с нас е Бог!
И каквато дума кажете, няма да се изпълни: 
защото с нас е Бог!
Няма да се убоим от това, от което вие се страхувате, 
нито ще се смутим: защото с нас е Бог!
Господа, нашия Бог – Него свято ще почитаме, и Той е наш страх: 
защото с нас е Бог!
И ако на Него се надавам, Той ще ми бъде освещение: 
защото с нас е Бог!
И ще се уповавам на Него и чрез Него ще се спася: 
защото с нас е Бог!
Ето аз и децата, които ми даде Бог: защото с нас е Бог!
Народът, който ходи в тъмнина, видя голяма светлина:
защото с нас е Бог!
Върху вас, които живеете в страната на смъртната сянка, светлина ще блесне: защото с нас е Бог!
Понеже Младенец ни се роди — Син ни се даде: 
защото с нас е Бог!
Властта е на раменете Му:
защото с нас е Бог!
И Неговият мир е безкрай: 
защото с нас е Бог!
И ще Му дадат име Ангел на великия съвет: 
защото с нас е Бог!
Чуден, Съветник: защото с нас е Бог!
Бог крепък, властител, началник на мира: 
защото с нас е Бог!
Отец на бъдещия век: защото с нас е Бог!
Слава… Защото с нас е Бог!
И сега... Защото с нас е Бог!

image

.............................................
МОЛИТВА КЪМ ЧЕСТНИЯ КРЪСТ ГОСПОДЕН

Да възкръсне Бог и да се разпръснат Неговите врагове!
Нека бягат от лицето Му всички, които Го ненавиждат.
Както изчезва димът, тъй и те да изчезнат.
Както се топи восъкът от огъня,
тъй да погинат и бесовете пред лицето на ония,
които обичат Бога,

осеняват себе си с кръстното знамение и във веселие говорят.
Радвай се, пречестни, и животворящи Кръсте Господен,
който прогонваш бесовете със силата на разпънатия на тебе наш Господ,
Иисус Христос, Който слезе в ада,

унищожи силата на дявола и ни дарува Своя честен Кръст,
за прогонване на всеки враг и противник.

О, пречестний и животворящий Кръсте Господен!

Помагай ми със света Дева Богородица и с всички светии во веки.
Амин.

-----------------------
Молитва към възкръсналия
Господ Иисус Христос.
,........................................
Слава Тебе, Господи Иисусе Христе, Боже мой, задето пак ме удостои да видя радостния ден на Твоето преславно възкресение от гроба, когато освободи душите на праведните от века свързани в ада. Със същата божествена свобода на духа и плътта, премилий Спасителю мой, и аз, желая да ме развържеш, понеже съм свър-зан от много грехове, и да направиш да изгрее живоносната светлина на Твоего възкресение в моята мрачна душа. Защото виждам Твоите безбройни щедрости и неизказано човеколюбие, дето не само че ме създаде от небитие да съшествувам, като ме украси с подобието на Твоя образ и ме постави господар над всички земни твари, но и след като паднах от висотата се заробих на врага, не остави: Ти ме изкупи с Твоята скъпоценна кръв, снабди ме и с благодатта на Кръщението, за да се върна в първото си достоинство. Ала окаяният аз, като се спънах от плътския си ум, обърнах се пак и отново станах роб на греха и на страстите, додето един по един погубих всички дарове на Твоята благодат. И тъй, сега какво да сторя, не зная, но като спомних думите на Твоите пречисти уста, че не дойде да повикаш праведниците, а грешниците към покаяние, и аз, като един от тях, с вяра и смирение пристъпвам към Тебе, ако и без аромати и благовонно миро (защото съм празен от добри дела), но имам твърда надежда да намеря в Тебе прощение на греховете и обнова на моя нечист живот. И тъй, милостиво погледни върху мене, който се кая и искам да Ти служа. Не ме отхвърляй от благодатта на Твоето възкресение! Чрез Твоята живоносна смърт и погребение умъртви мойте люти страсти. Чрез Твоето преславно възкресение подигни моята душа, която е умъртвена от грехове, и съживи съвестта ми, от която няма нищо по-нужно на света. Чрез Твоето възнесение откъсни ме от суетните и душевредни земни блага и ме направи да мисля за небесното, тъй щото да не живея вече за себе си и да си угаждам, а да служа и работя на Тебе, моя Господ и Бог. И, както се сподобих да се поклоня на Твоето възкресение на земята, така сподоби ме да видя Тебе, най-милия мой Изкупител, и на небето, увенчан със слава и чест за претърпяната от Тебе кръстна смърт, и като застана от-дясно на Твоето величество, с арханге-лите и ангелите, и с всички, изкупени от Тебе, мои братя, да Ти пея във вечни векове: Алилуия! Амин!




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: elianna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1188311
Постинги: 1302
Коментари: 1089
Гласове: 610
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930