Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2016 13:29 - Как да се държим в храма?
Автор: elianna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 373 Коментари: 0 Гласове:
0



Мили Православни братя и сестри!
Ще си позволя да Ви помоля нещо, а пък Вие си дайте сметка нужно ли е то да се изпълнява и защо...
Днес отново на няколко пътя по време на Светата литургия звъняха мобилни телефони! Толкова ли е трудно да ги включим на вибрация, преди да влезем в храма?
Днес отново няколко човека бяха облечени с анцузи в църквата по време на Светата литургия...
Днес отново повечето сестри бяха без покривало на главите по време на Светата Литургия...
Днес отново имаше хора, които по време на "Отче наш..." намираха за какво да си говорят...
Днес отново имаше хора, които не знаеха как се пристъпва към Свето причастие...
Днес отново, повечето от нас се прекръстваха, сякаш гонят някоя досадна муха...кръст се прави със събрани три пръста, от челото към стомаха, оттам на дясното рамо и после на лявото...
Идва лято, напълно убеден съм, че отново храмовете ще се напълнят с хора по къси панталони и поли над колената...
Мога да изреждам до утре нередните неща, които вършим в храма, където сме отишли да просим прошка на греховете, но Вие вече схванахте мисълта ми.
Далеч съм от самочувствието, че аз знам и правя всичко, както е по канона, в духовния и светския си живот, защото съм безкрайно грешен и ми е трудно да си представя дори, че мога да получа прошка от Бога, но се ОПИТВАМ! да върша нещата правилно! Това, освен всичко друго, е и въпрос на лично удовлетворение и достойно благодарение за Божията милост към нас, недостойните и грешни Негови раби!
Дано сте ме разбрали правилно и да не се обиждате. Това е моя болка, която отдавна исках да споделя с Вас! Да пазим Вярата си чиста!
Бог да пази и напътства всички ни!

  Ivo Asenov‎
image



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: elianna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1188469
Постинги: 1302
Коментари: 1089
Гласове: 610
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930