Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2017 03:57 - Прекрасна икона на Божията майка и Света Троица
Автор: elianna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 648 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 29.04.2017 04:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

ИЗ Утринни Молитви 
Тропари, глас 1
Станали от сън, падаме пред Тебе, Благи, и Ти пеем, Силни, ангелската песен:
свят, свят, свят си, Боже, по молитвите на Богородица помилуй ни.

Слава...От леглото и сън ме дигна, Господи. Просвети моя ум и сърце и отвори устните ми, за да Те възпявам, Света Троице: свят, свят, свят си, Боже, по молитвите на Богородица помилуй ни.
И сега...Неочаквано ще дойде Съдията и на всекиго делата ще се открият, но със страх зовем в полунощ: 
свят, свят, свят си, Боже, по молитвите на Богородица помилуй ни.
Господи, помилуй ни (12 пъти).

Дойдете да се поклоним на Царя, нашия Бог. Дойдете да се поклоним и паднем пред Христа Царя, нашия Бог. Дойдете да се поклоним и паднем пред Самия Христос, нашия Цар и Бог.АМИН !!! 

МОЛИТВА към Господа Иисус Христос от Св.Макарий Велики 

Като станах от сън, към Тебе прибягвам, Владико човеколюбче, и по Твоето милосърдие се подвизавам в Твоите дела. Моля Ти се: помагай ми през всяко време и във всяка работа, и ме избави от всяко светско зло и дяволски подтик, и ме спаси и въведи в Твоето вечно царство. Защото Ти си моят Създател и Промислител и Подател на всяко добро. В Тебе е всичката ми надежда и на Тебе възнасям слава в Името на Отца и Сина и Светият Дух сега и завинаги и за во веки веков! АМИН !!!
                 



Гласувай:
1



1. elianna - Към Господа
29.04.2017 04:22
Господи, Който по голямата Си благост и велики щедрости даде на мене, Твоя раб, изтеклото време на тая нощ да премина без беда от каквото и да е вражеско зло, Сам Ти, Владико, Творче на всичко, удостой ме с Твоята истинска светлина, та с просветено сърце да върша Твоята воля, сега и винаги, и во веки веков! Амин!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: elianna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1172464
Постинги: 1302
Коментари: 1089
Гласове: 610
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031