Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.04.2018 23:28 - Желяз на протест пред Съдебната палата: В тази ситуация може да изпадне всеки млад българин! (Видео)
Автор: elianna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 963 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Благодарен съм на институциите, че се задействаха толкова бързо, каза той

Изключително съм радостен от този обществен отзвук, който се дава на този случай, казва обвиненият във САЩ българин

Пред Съдебната палата в София се проведе протест в подкрепа на Желяз Андреев, чието екстрадиране беше поискано от САЩ. 

"Изключително съм радостен от този обществен отзвук, който се дава на този случай. В тази ситуация може да изпадне всеки млад българин, който е решил да остане в България и тук да изгражда кариера и семейство. Подкрепата на тези хора не е само за мен, тя е за децата, за близките и за хората, които биха могли да изпаднат в тази ситуация", каза Желяз пред камерата на Канал 3. 

"Днес имахме среща с омбудсмана г-жа Манолова. Срещата протече ползотворно според мен. До момента българските институции наистина нямаше какво да направят, тъй като още миналата година се свързахме с три от тях – с МВнР, с омбудсмана на България и с президентството, съответно отговорите от тях бяха, че след като все още няма искане за екстрадиране на българин, те няма какво да направят. Това искане вече е факт и съм благодарен на институциите, че успяха да се задействат толкова бързо", добави българинът, който беше поискан от Вашингтон. 

"Със смесени чувства съм. Разбирам каква е реалната ситуация, разбирам, че решението на съда от вчера е една малка победа към по-голямата победа, към която надявам се всички се стремим, но същевременно подкрепата на хората, на семейството, на близките, на приятелите и на всички хора, за които дори не съм чувал, но все пак ме подкрепят, ми дава кураж, че наистина ще остана тук. 

"Дори да сте в изпитателен срок в някоя компания, вие може да се окажете в същата ситуация", заключи Желяз. 

Приятелката на Желяз Милена също е притеснена, че може да се окаже в същата ситуация. 

"Исканията ни са да се чуе това не само в рамките на нашата страна. Да ни чуят институциите, което вече се случи, защото от тях зависи генералната промяна и се надяваме, че хората, от които тя зависи, да ни чуят след тези протести", каза Милена.

 

 





Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: elianna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1180261
Постинги: 1302
Коментари: 1089
Гласове: 610
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930