Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2018 07:19 - #АЗСЪМПРОТИВ
Автор: elianna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 375 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 АЗ СЪМ ПРОТИВ нормализирането на педофилията и други сексуални извращения в българското общество.

АЗ СЪМ ПРОТИВ данъците ми да бъдат използвани за анти-семейни и анти-български мероприятия, като София Прайд и други подобни, основани на джендър идеологията.

АЗ СЪМ ПРОТИВ навлизането на джендър идеологията в българското образование, прокламирането ѝ от българските медии и насилственото ѝ налагане над българското общество.

АЗ СЪМ ПРОТИВ разрешаването на джендър организации да предлагат своята унищожителна доктрина на българските деца, без съгласието на техните родители.

АЗ СЪМ ПРОТИВ публичните манифестации на разврат, голота и всякакъв вид сексуална пошлост.

АЗ СЪМ ПРОТИВ нормализирането на педофилията и други сексуални извращения в българското общество.

АЗ СЪМ ПРОТИВ либералния фашизъм и намерението на неговите поддръжници да изградят диктатура чрез закони, като Истанбулската конвенция и други подобни, които ограничават основни човешки права, като свободата на словото.

АЗ СЪМ ПРОТИВ изграждането на български държавен апарат, под натиска на джендър и педофилски организации, който да има властта да отнема правата на българските родители над техните деца и да предоставя тези деца на еднополови двойки и на педофили.

АЗ СЪМ ПРОТИВ всяването на страх от анонимни поддръжници на джендър идеологията у българските граждани, които публично изказват своето несъгласие с методите и целите, които джендър движението има за българския народ.

АЗ СЪМ ПРОТИВ омразата и насилието във всичките им форми. Не мразя никого и не искам да огранича личния избор и начин на живот на никой пълнолетен и съзнателен човек. Но се възползвам от правото си да изразя своята позиция срещу идеологии и движения, които вярвам вредят на човечеството.

#АЗСЪМПРОТИВ

Ако и ти си ПРОТИВ, копирай този текст и го постави за свой статус.

Нека хаштагът #АЗСЪМПРОТИВ да се разпространи по цяла България!

 

image



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: elianna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1184005
Постинги: 1302
Коментари: 1089
Гласове: 610
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930