Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2018 09:49 - Александър Урумов за проповедниците на джендър-идеологията: Никаква милост за вас!
Автор: elianna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 591 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Казвам го на соросоидите - да знаят Колкото Христос прояви толерантност към дявола, точно толкова толерантност ще види джендър-идеологията от нас! Александър Урумов, Фейсбук "Съпругата ми и синът ми са учители. Ако някое момче в техните класове каже, че се чувства момиче, те са длъжни да се държат с него като с момиче. Ако откажат, ще имат неприятности. Това е реалността днес в моята страна". Казва ми го пенсиониран генерал от британската армия, докато отвън по "Раковски" минава гей парада - 9 юни. Генералът е висок, достолепен мъж, типичен англичанин в обноски, в речник и в начина, по който контролира емоциите. Ръководил е специални сили в мисии на Кралската армия по света. Участвал е в мисии, за които може само да се предполага. Смел човек, без съмнение. И когато ми говори за тези джендър-глупости, говори тихо и едва ли не се оглежда. Деликатно-извинително споменава Брекзит. - Не е нужно да се чувствате виновни, отвръщам - по-голямата вина за излизането ви от ЕС носи онзи пияница Юнкер и цялата банда анонимни бюрократи около него. Генералът се споглежда с друг участник в разговора /трима сме/, пенсиониран офицер от шведската армия, който видимо набира смелост и с апломб ме пита дали може да ми зададе неудобен въпрос. Питайте, казвам, тези въпроси са ми любимите:-))))) И тогава шведският ми гост ми задава въпрос, към който генералът проявява нескрит интерес: - Не те ли опасно за теб да говориш така радикално? - По-опасно е, ако мълча - отговарям. Помълчахме след този отговор. Беше изчерпателен. Не казах, че ако днес мълча, утре децата ни ще се страхуват да не си изгубят работата, ако вземат та обидят някое объркано дете с вменени му джендър-права от соросоидните престъпници. Не казах, че ако днес мълча утре ще ме е срам да се погледна в огледалото. Не казах онези думи на Брехт - че утре няма да ни питат колко трудно е било времето, а защо са мълчали поетите. Не казах нищо от това, за да запазя достойнството на тези двама достолепни мъже, доведени до това положение. Стана ми жал за тях... Но към духа на лъжата, към разрушителната джендър-идеология - няма да има жал и няма да има милост! Казвам го на соросоидите - да знаят. Няма да има милост! Колкото Христос прояви толерантност към дявола, точно толкова толерантност ще види джендър-идеологията от нас! Да живее България! Бог е с нас! app-facebook Alexander Urumov 15 hours ago. "Съпругата ми и синът ми са учители. Ако някое момче в техните класове каже, че се чувства момиче, те са длъжни да се държат с него като с момиче. Ако откажат, ще имат неприятности. Това е реалността днес в моята страна". Казва ми го пенсиониран генерал от британската армия, докато отвън по "Раковски" минава гей парада - 9 юни. Генералът е висок, достолепен мъж, типичен англичанин в обноски, в речник и в начина, по който контролира емоциите. Ръководил е специални сили в миси...



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: elianna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1172904
Постинги: 1302
Коментари: 1089
Гласове: 610
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031