Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2015 01:04 - ХИПА ХОПА (Текст върху музикален съпровод)
Автор: urpa4a Категория: Поезия   
Прочетен: 490 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 23.12.2015 01:13


Старт:  0:20


Ритъма - яко побърква и главата ми - вече не мърда,
химикала в мозъка мърка, влиза ми - нечистата сила.
На друго ниво, вече ще мисля, всички ви, ще ви избистря,
в схемата си, ще ви накисна, ползите си в тайна запазвам.
Игрите си, аз ви показвам, без правила - ще ви наказвам,
конците ви, аз ще ги дърпам, в ситуации ще ви набутвам.

Ползвам ви, аз потенциала - парите купуват, моята слава,
аз съм беден, ти си богат ли, всички тебе, тебе те гледат.

ПОСТ:1:01

Параван си ти за ония, и ядеш си - цялата пумия,
аз властта си - ще си запазя, тебе в блатото - ще те удавя,
приятелството ни - аз ще скатая, злобата ти - ще я разпаля,
жертвам аз - скъпото нещо, преди да успееш да ме набодеш ти...(х2)

ПРИПЕВ - МУЗИКАЛЕН
 ФОН


СТАРТ: 2:02
Злобно гледаш ти - към мене, искаш нещо, като обяснение!
Не ме разбираш - имаш ти време, ще врътнеш друг - дори след мене,
домино ефекта, е измислен след мене, всички дружно се зарибихме.
Всеки има своя причина, на кой майка му - взе, че почина.
на кой кредит му начислиха, приятелите се разделиха,
гаджетата от умора се пребиха и работата си - те загубиха,

Искаш ти от техния пай, ала не наддаваш от своя лай ...
Кой си ти сега и за кого се бориш - себе си ли? брей, брей!!!

ПРИПЕВът:

Параван си ти за ония, и ядеш си - цялата пумия,
аз властта си - ще си запазя, тебе в блатото - ще те удавя,
приятелството ни - аз ще скатая, злобата ти - ще я разпаля,
жертвам аз - скъпото нещо, преди да успееш да ме набодеш ти...(х2)








Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: urpa4a
Категория: Поезия
Прочетен: 363893
Постинги: 382
Коментари: 261
Гласове: 759
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930