Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2019 17:31 - ...
Автор: poemsalways Категория: Поезия   
Прочетен: 4950 Коментари: 17 Гласове:
6

Последна промяна: 19.01.2019 19:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Завърза ръцете ми с дантела,
накра ме да ги сложа зад гърба,
а после погали ме нежно, изстена
и каза ми, че иска да го влудя.
Не можех да знам какво ще последва,
беше непредсказуем и див,
започна пипнешком да изследва...
беше художника, а аз бях статив.
Не бях с грим, нито с дрехи,
не знаех дали съм красива така,
но след малко той ме подсети,
че тази игра е без правила.
Опъна косата ми, а не болеше.
Само извих от допира гърба,
любовта пред нас смутена стоеше,
а дяволът тихо шептеше слова.
И имаше огън в мене и него,
усещах го и вътре и вън,
гореше ме, но стоях смело
и даже подпалвах го още с гръм.
Гърмеше душата ми, гласът ми и той.
Треперех - не ми даде почивка.
С неговия непостоянен престой
тялото ми правеше луда извивка.



Гласувай:
8



1. rainman - Последните 4 строфи не ми допадат. ...
11.01.2019 18:00
Последните 4 строфи не ми допадат. Според мен се губи ритъма с тях.
Като цяло ми харесва, доста перверзно звучи... Отварям скоба, че ми харесва не защото е перверзно, както вероятно ще си помисли някой като ме прочете, а защото се е получило добре... макар и перверзно все пак. :D
цитирай
2. poemsalways - Последните 4 строфи не ми допадат. ...
11.01.2019 18:04
rainman написа:
Последните 4 строфи не ми допадат. Според мен се губи ритъма с тях.
Като цяло ми харесва, доста перверзно звучи... Отварям скоба, че ми харесва не защото е перверзно, както вероятно ще си помисли някой като ме прочете, а защото се е получило добре... макар и перверзно все пак. :D

Ясно :D Мерси за мнението :)
А пък според мен няма нищо лошо в това, да харесваш нещо защото е перверзно или сексуално или разголено. Не те знам на колко си години, ама "зрелите хора" биха казали, че е глупаво на някой да му харесва "подобна простотия" :)...именно защото се долавя телесната близост
цитирай
3. valdor1355 - А той от къде взе дантелата, за да ...
11.01.2019 18:23
А той от къде взе дантелата, за да завърже ръцете и? От силикона на чорапа и ли? :)
цитирай
4. rainman - .
11.01.2019 18:24
Веднага отговарям- на 28 съм. Млада риба все още...
А, как се сменя проклетата снимка на профила, изтрих старата, качих нова, и пак излиза старата...
цитирай
5. poemsalways - А той от къде взе дантелата, за да ...
11.01.2019 18:26
valdor1355 написа:
А той от къде взе дантелата, за да завърже ръцете и? От силикона на чорапи и ли? :)

Леле, обиди ме. В момента плача и си търкам очите с чорапите от сутиена, за който говориш вече цял ден. Сега няма да мога да заспя в 20:00 часа и ще трябва да пия "Валидол". Имай милост, моля те.
цитирай
6. valdor1355 - Госпожо, poemsalways, случвало ми ...
11.01.2019 18:35
Госпожо, poemsalways, случвало ми се е да имам вземане- даване с мъже, но нито един не е имал под ръка дантела, за да ме върже с нея. И понеже не нося силиконови чорапи, не е могъл да ме върже и с чорапа ми, за да се мотае дантела наоколо. :) За това се учудих как лирическия герой се е сдобил с дантелата. Прашките?
цитирай
7. poemsalways - Госпожо, poemsalways, случвало ми ...
11.01.2019 18:38
valdor1355 написа:
Госпожо, poemsalways, случвало ми се е да имам вземане- даване с мъже, но нито един не е имал под ръка дантела, за да ме върже с нея. И понеже не нося силиконови чорапи, не е могъл да ме върже и с чорапа ми, за да се мотае дантела наоколо. :) За това се учудих как лирическия герой се е сдобил с дантелата.

Ок, значии...Лирическия герой е у нас и лежи на дивана в момента. И щом си толкова любопитна - ще бъда честна, колкото и странно да прозвучи. Това е написано, защото се сетих за вчера вечерта. И ако имаш желание мога да ти снимам кутията ни със средства, които са за по време на секс. Няма проблем, мога да ти кажа от къде се взимат белезници, топчета за уста, че и дантелии.. нп, брат.
цитирай
8. valdor1355 - Така описаната картина е кристално ...
11.01.2019 18:54
Така описаната картина е кристално ясна. Актът не е бил спонтанен, а част от практика с подготовка. :) В този случай той действително би могъл да има дантела. :))
П.п: Нали разбираш, че всеки съди по личния си експириънс, а аз до сега не съм виждала мъж, подготвен с дантела. :))
цитирай
9. rainman - Така описаната картина е кристално ...
11.01.2019 18:56
valdor1355 написа:
Така описаната картина е кристално ясна. Актът не е бил спонтанен, а част от практика с подготовка. :) В този случай той действително би могъл да има дантела. :))
П.п: Нали разбираш, че всеки съди по личния си експириънс, а аз до сега не съм виждала мъж, подготвен с дантела. :))


Е, с дантела може би не... но аз пък, примерно винаги си имам белезници под ръка... професионално изкривяване, ако искаш го наречи... хахах
цитирай
10. vasilisa1917 - .
11.01.2019 19:25
valdor1355 написа:
А той от къде взе дантелата, за да завърже ръцете и? От силикона на чорапа и ли? :)


защо трябва да е непременно от нейния чорап?! може да го е взел от собствения си чорап. или прашки ;)))
цитирай
11. valdor1355 - А той от къде взе дантелата, за да ...
11.01.2019 20:59
vasilisa1917 написа:
valdor1355 написа:
А той от къде взе дантелата, за да завърже ръцете и? От силикона на чорапа и ли? :)





защо трябва да е непременно от нейния чорап?! може да го е взел от собствения си чорап. или прашки ;)))

Помислих си за неговия чорап , но не посмях да го напиша. ;)))))))))

П.п: Прозвуча ми много странно топче за уста, а ръцете вързани не с друго, а с дантела, но може пък тези два атрибута да не се ползват едновременно. :)))))))
цитирай
12. rainman - А той от къде взе дантелата, за да ...
11.01.2019 21:08
valdor1355 написа:
vasilisa1917 написа:
valdor1355 написа:
А той от къде взе дантелата, за да завърже ръцете и? От силикона на чорапа и ли? :)





защо трябва да е непременно от нейния чорап?! може да го е взел от собствения си чорап. или прашки ;)))

Помислих си за неговия чорап , но не посмях да го напиша. ;)))))))))

П.п: Прозвуча ми много странно топче за уста, а ръцете вързани не с друго, а с дантела, но може пък тези два атрибута да не се ползват едновременно. :)))))))

Нали? А може ръцете да са вързани с белезници, а устата да е запушена с друг атрибут... хахах
цитирай
13. varg1 - Защо
12.01.2019 13:09
няма загллавие това ?
цитирай
14. ganini - ...
12.01.2019 16:48
Дали все пак е станало с дантела
Все едно ми е на мен!
Те са в сексуалната пандела
И го правят всеки ден.
цитирай
15. poemsalways - няма загллавие това ? Защото ж...
12.01.2019 17:23
varg1 написа:
няма загллавие това ?

Защото жените щяха да обиждат в коментарите, а мъжете да ми пишат съобщения.
цитирай
16. poemsalways - Дали все пак е станало с дантела ...
12.01.2019 17:24
ganini написа:
Дали все пак е станало с дантела
Все едно ми е на мен!
Те са в сексуалната пандела
И го правят всеки ден.

Lovely :)
цитирай
17. infinitas - Достатъчно смела ли си
17.01.2019 22:13
Да ми ги дадеш белезниците да ти ги щракна :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: poemsalways
Категория: Поезия
Прочетен: 91255
Постинги: 34
Коментари: 291
Гласове: 128
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031