Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2016 05:47 - ОЩЕ ОТ ХУДОЖЕСТВЕНА ГИМНАСТИКА.... как е Цвети?
Автор: elianna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 680 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 28.06.2016 06:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

"Вярвам в Господ и във възможностите на лекарите. Думи не намирам, с които да благодаря на специалистите, под чиято опека е тя в момента. Оптимист съм и силно искам всичко да се оправи именно благодарение и на тях. Боли ме само, когато прочета измислици и съчинения по неин адрес. Държа на коректната информация и това е причина да съм доста обран пред медиите. В първите дни след инцидента нито съм се хранил, нито съм спал. В момента съм с една идея по-спокоен, защото медиците дават добри прогнози за нея. Кураж и надежда ми вдъхнаха и лекуващите доктори след направената миналата седмица операция. Всичко е минало както трябва, сега най-важното нещо е да се молим с чисти сърца за здравето на детето ми", разказва Стоянов.

 Прогнозите на медиците са след около месец спортистката да бъде изписана за домашно лечение.


Баба Цветана е най-близкият човек на грацията Цвети Стоянова, която се метна от 6-ия етаж и сега докторите в Пирогов се борят за живота й, а цяла България стиска палци красавицата да се възстанови и да види, че има за какво да се живее.
Възрастната жена даде интервю пред Нова тв за предаването "Комбина" . "Цвети е свръхчувствително дете. Брат й не е такъв. Майка й беше такава. Тя се изплаши да не направи грешка, да не страда ансамбълът заради нея”, разказа бабата на златното момиче

 

Жената проговори за пръв път миналата седмица, когато сподели, че когато видяла внучка си паднала на тревата, тя й казала само: "Бабо, аз паднах от балкона". Жената иска да спрат всички лъжи по адрес на 21-годишната гимнастичка, любимка на публиката. 

Бабата се връщала от пазара, когато заварила внучка си паднала. Преди това тя я питала дали й е купила ягоди. 

„Видях нещо бяло долу. Предния ден бях прала нейни дрехи и реших, че ще отида да видя дали нещо нейно не е паднало. Аз отидох за нейната дреха. Видях я да лежи. Каза ми: „Бабо, аз паднах от балкона”, спомни си баба Цеца.  

Момичето искало баба й да й обуе маратонката, но после казала, че я боли. 

Тя сподели, че Цвети Стоянова се страхувала да не направи грешка и да не страда ансамбъла заради нея.    

„Мечтата ѝ беше да сбъдне мечите на майка си, която губи без време. „Бабо, продължавам, само и само мечтата на мама да сбъдна”, обяснява баба Цветана. И продължава: Трябваше докрай, трябваше на олимпиада да отиде. То това им е мечтата на децата, аз затова сега казвам - да не се разстройват другите момичета”, заявява бабата на Цвети Стоянова. Тя не обвинява нито ансамбъла, нито треньорите.

„Те са като едно семейство”, убедена е възрастната жена. Тя всеки ден е при Цвети в болницата. „Тя усеща всичко и разбира. Понякога се опитва нещо да ми каже, но я успокоявам. Ние сме силни, ще преодолеем и това”, заявява жената, която е отгледала Цвети Стоянова. 

ВИЖТЕ ДУМИТЕ НА БАБА ЦВЕТАНА И ПОСЛЕДНОТО ИНТЕРВЮ НА САМАТА ГРАЦИЯ!

      Още около месец ще прекара на легло в "Пирогов" гимнастичката Цвети Стоянова, след което ще бъде изписана вкъщи, пише столичен всекидневник, като цитира бащата на момичето - треньорът по бокс Йордан Стоянов-Старото.

 

Родителят споделя, че дъщеря му се подобрява с всеки изминал ден, а прогнозите тя да бъде отново пълноценен човек са все по-големи.

"Тъкмо излизам от болницата, досега бях при нея. За жалост не можахме този път много да си поговорим, защото спеше. Лекарите й дават доста лекарства, за да не изпитва болка, в повечето часове е упоена. Когато е будна, говори и е контактна", поясняма пред изданието бащата Йордан.

По думите му неотлъчно до красивата гимнастичка са бабата Цеца, брат й Найден и приятелят й Александър. Съотборничките на Стоянова в момента са на лагер извън София и това е причината да не я посещават през изминалите дни.

Лекарите не си позволяват да разпитват Цвети и все още не повдигат въпроса каква е причината за страховития полет от 6-ия етаж на блока. Нещо повече, докторите нямали никакво намерение да я връщат в емоциите от онзи 14 юни, когато момичето скочи от терасата на жилището.

"Вярвам в Господ и във възможностите на лекарите. Думи не намирам, с които да благодаря на специалистите, под чиято опека е тя в момента. Оптимист съм и силно искам всичко да се оправи именно благодарение и на тях. Боли ме само, когато прочета измислици и съчинения по неин адрес. Държа на коректната информация и това е причина да съм доста обран пред медиите. В първите дни след инцидента нито съм се хранил, нито съм спал. В момента съм с една идея по-спокоен, защото медиците дават добри прогнози за нея. Кураж и надежда ми вдъхнаха и лекуващите доктори след направената миналата седмица операция. Всичко е минало както трябва, сега най-важното нещо е да се молим с чисти сърца за здравето на детето ми", разказва Стоянов.

 Прогнозите на медиците са след около месец спортистката да бъде изписана за домашно лечение.

       



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: elianna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1172011
Постинги: 1302
Коментари: 1089
Гласове: 610
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031