Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2017 00:10 - Споделено за полза...
Автор: elianna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 429 Коментари: 0 Гласове:
0



 * * * 
"Романистът Джеймс Болдуин коментира: „Не всяко нещо, срещу което се изправяме, може да бъде променено. Но нищо не може да бъде променено, докато не се изправим срещу него.“ Често трябва да ни се случи нещо лошо, за да се заемем с промените, които е нужно да направим в живота си. Точно така стана с мен във връзка със здравето ми. Както вече споменах, на петдесет и една години получих инфаркт. Преди това дълбоко в себе си знаех, че не се храня правилно и не спортувам достатъчно. Но тъй като никога не бях имал здравословни проблеми, просто продължавах да си карам както досега. Но в нощта на инфаркта безмилостната болка в гърдите и мисълта, че няма да видя повече семейството си, най-после привлякоха вниманието ми. Това ме накара да погледна открито факта, че е нужно да променя начина си на живот. Може да се каже, че най-после достигнах момента, когато бях готов да се уча. И именно това е ценността на Закона за страданието. Той ни дава възможност да променим посоката на живота си. Завоят на пътя не е край на пътя, освен ако не успеем да вземем завоя." (Този откъс от книгата силно ме впечатли, споделям го за полза.)



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: elianna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1181783
Постинги: 1302
Коментари: 1089
Гласове: 610
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930