Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: zauspehi
Категория: Забавление
Прочетен: 46072
Постинги: 26
Коментари: 4
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
04.07.2023 16:43 - Книга, която се чете на един дъх!
Автор: zauspehi Категория: Музика   
Прочетен: 2580 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 16.11.2023 12:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Здравейте, скъпи читатели,


Добрата книга е като музика, защото както добрата музика действа благотворно, така и добрата книга може да действа благотворно на човека.


Изпращам ви рецензии за книгата "Щастието е в мен", която е помогнала на много читатели:

- Това е книга, която изстрева духът на човека много високо в небесата. - Юлиян Харизанов

- Това е VIP книга. Лесна за четене, увлекателна и има какво да се научи за процесите, които определят живота ни. С техниките, които са описани в тази книга може лесно и с малко време да се поддържа добро здраве и голямя енергия. Книгата ми попадна съвсем случайно и ми помогна да видя много неща в истинската им светлина. - Ирина Тотева

- Книгата "Щастието е в мен" помага да осъзнаем как може да контролираме живота си, за да сме здрави и щастливи. - Маринела Бенова 15.12.2021 г.

- Прочетох книгата "Щастието е в мен" и бях удивена, че се обясняват важни процеси в живота ни по най-опростен начин и същевременно доказани по философски и психоаналитичен начин. Книгата се чете лесно и е като наркотик не може да спреш и продължаваш да четеш следващата страница. - Цветомера Узунска, Медицински университет Плевен

- Много ценни книги, написани в миналото са алегорични и с метафори, защото са писани в друго време. Стилът на авторката на книгата "Щастието е в мен" е ясен, точен и недвусмислен. Прочетох книгата с удоволствие и често я препрочитам, защото тя ми вдъхва кураж и ми показва начини, как да постигна това, което искам. - Асенова, преподавателка по история

- Книгата "Щастието е в мен" промени мирогледа ми, така че сега се чувствам уверена в себе си, и много неща, които бях важни за мен, сега ги смятам за незначителни. - Валерия Нанова

Тази книга е практическо ръководство за щастлив живот.

Тази книга показва кои са точните избори и действия, за да постигате
своите цели и мечти.


Има промоция за книгата и цената е 20 лв.

до изчерпване на промоционалната бройка ! 

За да видите книгата напишете в гугъл: Книгата "Щастието е в мен"

или

напишете телефон в бърза поръчка в следния сайт: https://book.r-bg.eu/


Хубав и успешен ден.

Росица Първанова

Тел: 064 801 499, 089 853 9962, 087 837 8125

E-mail: romancebg@abv.bg





Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене