Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2021 18:30 - Връщат ли се изгубени скъпи смартфони? - Аз върнах! Връщат ли се забравени лични карти? - Върнаха ми документа!
Автор: mimogarcia Категория: Новини   
Прочетен: 725 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 26.02.2021 16:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Преди няколко месеца намерих на улицата изпаднал от нечий джоб смартфон – нов модел, скъп. За съжаление, сигурен съм, че много минувачи щяха да извадят SIM картата и да започнат да го използват. Аз обаче спрях на място, съобразих, че към 16-17 е нормално хората да се прибират от работа и е напълно възможно притежателят на устройството да живее наблизо. Слава Богу, апаратът нямаше парола, та успях да отворя последните набрани номера и да се свържа с един от познаващите собственика.

Дамата, с която разговарях, нямаше как да се свърже с жената, която бе изгубила мобилния, да дойде да си го получи от мен, защото като последната нямаше домашен телефон.
Б вариантът бе да ми даде адреса ѝ. Разходих се, открих госпожата и тя ми благодари хиляди пъти. Стопли ми душата. Заедно констатирахме, че малък шанс е имала да получи мобилния обратно, ако друг го бе забелязал.

Аз винаги съм вярвал в кармата – правиш добро, връща ти се същото, правиш лошо, съдбата ти удря шамар. Ако не вярвате, сега ще Ви го докажа: вчера сутринта ми се обадиха от ИзиПей и ме уведомиха, че във вторник съм си забравил личната карта на един от техните пунктове.
Тогава бе операцията на пердето на единия ми дядо, бързах да го прибера и в притеснението съвсем съм изключил, че пластиката е останала при тях. (А какво плащах – ще пиша в следваща публикация. Загатвам, че е свързано с некомпетентността на един преподавател в университета.)
Няколко часа по-късно си взех документа като разбира се занесох на любезната касиерка и една кутия със сладки изкушения.

Та не се скъпете да правите услуги някому, утре ще Ви се върнат от вселената (тоест от други добряци като Вас) неочаквано!




Гласувай:
4


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mimogarcia
Категория: Новини
Прочетен: 1924838
Постинги: 1802
Коментари: 2944
Гласове: 1011
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031